Photo Rating Website
Indeks szkło P1 szkło skup szoarma szkic tortu
szklaną zasłoną prysznicową

aaaaPiotr Dziedzic Fotografiaaaaa

Temat: PRYSZNIC w malej lazience Pomocy!
do malej lazienki dobrym i niedrogim rozwiazaniem moga byc scianki prysznicowe
lub jedynie jedna scianka z luksferow,czyli z przezroczystych pustakow
szklanych.zaslona prysznicowa zamocowana do scianek na drazku.luksfery
swietnieodbijaja swiatlo twozac wrazenie wiekszej lazienki.jest to bardzo
efektowny prysznic
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,34572744,34572744,PRYSZNIC_w_malej_lazience_Pomocy_.html



Temat: Wanna i prysznic jednocześnie w łazience 3,23m2...
Ja nie robie zaslony ani drzwi, ale na pewno mozna sobie zamontowac szklane drzwi dokladnie na wymiar "wneki" prysznicowej. odplyw bedzie w podlodze, nieco tylko podniesinej ze wzgledu na syfon ( max do 9 cm), marzyl mi sie odplyw dokladnei w poziomie podlogi, ale to sie nei uda w tytm budynku, wiec zrobie taki "brodzik" z kafelkow.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,35400498,35400498,Wanna_i_prysznic_jednoczesnie_w_lazience_3_23m2_.html


Temat: Drzwi czy zasłona prysznicowa?
Drzwi czy zasłona prysznicowa?
Witam

Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów ma porównanie w użytkowaniu drzwi szklanych
i zasłony prysznicowej?
Jesteśmy w trakcie wykańczania domu i oczywiście kłania się też łazienka. Mamy
w niej wnękę na prysznic i mam dylemat - czy da się żyć z zasłoną prysznicową
czy kupić choćby na najtańsze ale drzwi? O zakupie dobrych, za ok. 2 tysiące
nie ma w tej chwili mowy i tak się zastanawiam, czy nie zawiesić na razie
zasłony a jak będzie za co, to wtedy wstawić drzwi... Tylko czy zasłona nie
równa się wiecznie zalana łazienka i jakieś inne problemy? do wnęki wejdzie
brodzik 90x90 cm, jeśli ma to jakieś znaczenie.
Za wszelkie porady będę wdzięczna.

pozdrawiam
Basia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,72207923,72207923,Drzwi_czy_zaslona_prysznicowa_.html


Temat: zaslona/kabina/roleta do WANNY ?
Polecam parawan nawannowy, jest na pewno bardziej estetyczny niż zasłonka, choć gorszy w utrzymaniu w czystości ;-)
Rolety widziałam jedynie w sprzedaży na allegro ale wydają mi się przesadzone cenowo.
Jestem posiadaczką parawanu firmy ravak, trzy częściowego. Kosztował ok 800zł.
Wybór parawanów jest ogromny, rozpiętość cenowa również. Mój ma tę zaletę, że można z niego zrobić namiastkę kabiny prysznicowej (odpowiednio go formując). W pozycji rozciągniętej zakrywa 3/4 wanny.
Nie warto IMO kupować tych bardzo tanich (300-400 zł).
Mowa cały czas o parawanach szklanych.
Wyczytałam w którejś z porównywarek cenowych opinię, że facetowi spadł taki parawan podczas kąpieli. Podobno był wklejany (?) w profil a nie przykręcany....
Ravak to przyzwoita i znana firma, a jej produkty są dobre jakościowo. Na razie za krótko, bo ok 2 m-cy użytkuję mój parawan, więc ciężko oceniać.
Montaż jest prosty, polega na przykręceniu w 3 miejscach do pionowego profilu.
Wizualnie specjalnie nie przeszkadza bo jest złożony a rozkładany tylko w czasie kąpieli.
Mój dodatkowo pokryty jest powłoką antycalk, co podobno ułatwia czyszczenie, bo mniej osadu się zbiera chyba...
Kupowaliśmy swój przez net, z odbiorem osobistym - dużo niższe ceny.
pzdr


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,82436620,82436620,zaslona_kabina_roleta_do_WANNY_.html


Temat: zasłonka prysznicowa
zasłonka prysznicowa
mam pytanie, jak się sprawdza? zastanawiam się nad zamontowaniem takiej
zamiast drzwi, ponieważ kabiny w ogóle nie biorę pod uwagę. Boję się jednak
czy takie rozwiązanie jest praktyczne (głównie chodzi mi o to czy przy takiej
zasłonie woda nie zalewa łazienki wychlapując sie podczas korzystania z
natrysku). Z tego co się zdążyłam zorientować jest chyba rzadko stosowane,
wszędzie widze tylko kabiny prysznicowe albo drzwi szklane, które trzeba
pewnie nieustannie czyścić... bede wdzięczna za wszelkie opinie :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15858,63327528,63327528,zaslonka_prysznicowa.html


Temat: zdjęcia i świece
Bylem w ostatni czwartek w nowo wybudowanym domu pod Chicago. Chata za ok. 3
mln$ (tak na oko) ....o wpadlem tam poniewaz firma ktora wybudowala
zorganizowala tygodniowy open house :) dla ludzi zainteresowanych jak drozsze
domy moga wygladac.
No i zrobila ta hacjenda na mnie wrazenie, duuuza stodola, freski na
scianach , normalny kamien w srodku chaty , podlogi kamienne , takie fajne
nieregularne , wygladalo to troszke jakbvy czlowiek chodzil po ulicy :)
lazienki pieknie zrobione, kabiny prysznicowe takie na 5-6 osob :)
Basement odjazd...wysoki na jakies 4 metry, z oknami prawie 2
metrowymi ...niezle miejsce na imprezy...mala sala kinowa z 6 rewelacyjnie
wygodnymi fotelami, mala winiarnia...
Dom przestronny , wygodny ale ciut nie w moim stylu :)

za to wracajac do tematu. Od cholery luster w zlotych ramach, i to nie malke
lusterka a takie byki metr na dwa lub wieksze, w lazienkach i sypialniach
bardzo duzo szklanych szafek ze zloconymi wykonczeniami ( taka jedna szfka 1600
$) szklana czy tez krysztalowe abazury, szklan stoly, pelno koloru zielonego,
pelno kwaitow (najczesciej storczyki). Sciany , syfity , najczesciej
pastele.....zaslony jakies takie czerwono brazowe ...dziwne
Meble i cala zabudowa stala ze zlotymi elementami...
Chyba generalnie wszystko ma jakis zwiazek z Feng Shui i amerykanska tesknota
do europejskiego wzornictwa XVIII w :)

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12786,31172871,31172871,zdjecia_i_swiece.html


Temat: ____Kotara nad WaNNą ??
Taka zaslona szybko wysycha a na dole jest oslizgla tylko jesli nie czyscisz
jej przez pol roku. Alternatywa moze byc szklany/plastikowy parawan nawannowy,
cos w rodzaju polowy kabiny prysznicowej.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,630,66174767,66174767,_Kotara_nad_WaNNa_.html


Temat: TURCJA z WEZYREM właśnie wróciłem...UWAŻAJCIE
Sorki, że dopiero teraz odpisuję... Chodziło mi o podobieństwo waszego problemu
do tego, z jakim mieliśmy do czynienia z naszym hotelem i rezydentką. POniże
dłuuuuga opowieść (fragment naszej reklamacji)

Po zakwaterowaniu w hotelu „Melani” z przykrością stwierdziliśmy cały szereg
rozbieżności w stosunku do prezentowanej nam w chwili zakupu oferty
firmy „Wezyr” (rezydentki-pilota już oczywiście nie było). W dniu 10.06.2004 na
spotkaniu z rezydentką okazało się, iż nie jesteśmy w tych spostrzeżeniach
osamotnieni. Nasze zastrzeżenia i uwagi przedstawiliśmy rezydentce „Wezyr’a” w
Alanyi, której zadaniem – naszym zdaniem - była opieka nad klientami biura.
Naszym zdaniem z zadania tego pani ta nie wywiązała się w najmniejszym nawet
stopniu.
W związku ze stwierdzonymi przez nas niezgodnościami poprosiliśmy o zmianę
hotelu na taki, który zgadzałby się z prezentowaną nam ofertą. Poniżej lista
stwierdzonych niezgodności w hotelu „Melani”:

1. Brak papieru toaletowego w pokojach.
2. Skandaliczny i niedopuszczalny stan łazienki (zapleśniałe zasłony
prysznicowe, zakamieniony brodzik i „wylewka” prysznica, zużyte mydło na
wyposażeniu, ogólny brud i nieład).
3. Brak jakichkolwiek półek w szafach; tylko 4 wieszaki – z konieczności
ubrania trzymane
w walizkach.
4. Zanieczyszczona klimatyzacja (po uruchomieniu po wielkich prośbach do
pokoju wpadły z urządzenia zaschnięte owady i kłębki kurzu).
5. Klimatyzacja nie działała „24h” – była wyłączona w najbardziej gorących
porach dnia a włączana (po wielokrotnych interwencjach naszych, nie rezydentki)
w zasadzie jedynie w porach posiłków (7:00 – 9:00 => śniadanie; 17:30 – 19:30
=> kolacja; 22:00 – 02:00); nawet te godziny nie są przestrzegane przez obsługę
hotelu.
6. Pilot uruchamiający klimatyzator w pokoju otrzymaliśmy dopiero po
kilkukrotnym upomnieniu się o niego a nie w chwili zakwaterowania.
7. Opcja „all inclusive” w ogóle nie była przestrzegana, goście byli
traktowani i obsługiwani gorzej niż w opcji „HB”.
• zarówno napoje jak i posiłki wydawane były jedynie do 21:00 a nie jak w
ofercie – do 23:00; poza tym napoje (piwo, wino) podawane były w jednorazowych
plastikowych pojemnikach (kubkach), które następnie były myte i wykorzystywane
powtórnie!!! (goście „HB” otrzymywali napoje w szklanych naczyniach)
• zamiast tzw. „szwedzkiego stołu” potrawy w trakcie obiadu i kolacji
były wydzielane przez obsługę hotelu.
• brak możliwości wyboru potraw, dań.
8. Brudne naczynia z osadem, wyszczerbione szklanki z odciskami palców i
szminki; naczynia myte w zimnej wodzie "pod chmurką" w drewnianej balii, która
nie usuwała tłustych zabrudzeń po posiłkach.
9. Niedopuszczalne jest przebywanie zwierząt domowych (kot) w kuchni w
trakcie przygotowywania i wydawania posiłków.
10. Do posiłków kawa o smaku herbaty a herbata o smaku kawy; dzbanuszek z
mlekiem brudny, z zaciekami i grubym osadem.
11. Brak możliwości komunikacji z turecką obsługą hotelu – nieznajomość
przez obsługę ani języka angielskiego ani niemieckiego.
12. Plaża żwirowo-kamienista a nie piaszczysta, za to z wychodzącymi rurami
ściekowymi przez które wypływają fekalia => potworny smród i brud; brak WC na
plaży.

Po zapoznaniu się z powyższymi punktami, rezydentka oświadczyła, iż problemy te
są jej znane, ale ona nie może ich poświadczyć swoim podpisem!!
Po wielokrotnych próbach kontaktów na własny koszt z rezydentką
i oczekiwaniu na jej pojawienie się w hotelu, udało się znaleźć w dniu
11.06.2004 pokoje w innych hotelach (częściowo poszukiwania prowadziliśmy na
własną rękę wieczorem 10.06.2004!!!!):
- w hotelu „Saritas” *** – za dopłatą najpierw 180 USD, później „jedynie” 100
USD
- w hotelu „Bohemia” *** (dawniej „Tulp”) – za dopłatą 10 USD (oddalony od
Alanyi o ok. 13 km), w zasadzie już w Mahmutlar
Tak wysokie dopłaty w pierwszym przypadku rezydentka motywowała brakiem
hotelu „Saritas” w tegorocznej ofercie „Wezyr’a”. Po powrocie do Polski
stwierdziliśmy, iż było to kłamstwem, gdyż hotel „Saritas” w ofercie „Wezyr’a”
był a pobyt w nim na okres 7 dni kosztowałby jedynie 100 PLN więcej niż 7-
dniowy pobyt w „MELANI” a nie 180 USD czy też 100 USD (z czego wynikała obniżka
żądanej wpłaty??) za 5 dni, jakie pozostały do naszego wylotu!!
Zmuszeni warunkami panującymi w hotelu „Melani” zdecydowaliśmy się wraz z 4
innymi polskimi rodzinami na przeniesienie do hotelu „Bohemia”. Warunkiem tego
przeniesienia była wpłata 10 USD oraz podpisanie oświadczenia, iż zmiana hotelu
następuje na naszą prośbę i w związku z tym nie będziemy wnosić żadnych
roszczeń w stosunku do „Wezyr’a” na warunki w nowym hotelu. Zmiana hotelu bez
podpisania oświadczenia była niemożliwa. Na nasze pytanie, czy nie koliduje to
ze złożeniem reklamacji na warunki panujące w hotelu „Melani”, rezydentka
poinformowała nas, iż w żaden sposób nie ma tu mowy o kolizji, ponieważ zdanie
o niewnoszeniu roszczeń dotyczy ewentualnych zastrzeżeń odnoszących się do
hotelu „Bohemia”, na który się zdecydowaliśmy.
Po wielokrotnych prośbach i telefonach dopiero w przeddzień naszego wyjazdu,
tj. 15.06.2004, otrzymaliśmy druk reklamacji, na wydanie którego rezydentka
musiała mieć zgodę centralnego biura firmy „Wezyr” (Odeon Tours) z Antalayi!!
Na (w sumie) 5 rodzin, które przeniosły się do hotelu „Bohemia”, reklamujących
warunki panujące w hotelu „Melani” otrzymaliśmy 1 (jeden!!) egzemplarz druku
reklamacyjnego.
Uważamy, iż zarówno warunki, jakie zastaliśmy w hotelu „Melani”, jak również
postawa rezydentki pozostawiają wiele do życzenia i nie są zgodne z ofertą
prezentowaną w katalogu przy zakupie wczasów, które miały zapewnić nam
zasłużony spokój i relaksujący wypoczynek a przysporzyły stresu i nerwów.
Trudno uwierzyć, iż Odeon Tours przeszło pozytywnie proces certyfikacji ISO
9001 i co roku sprawdza stan hoteli oferowanych szukającym wypoczynku turystom.



Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,660,14570775,14570775,TURCJA_z_WEZYREM_wlasnie_wrocilem_UWAZAJCIE.html



Piotr Dziedzic Fotografia

Designed By Royalty-Free.Org